Worden baby's geboren met een rij tandjes die onzichtbaar geparkeerd zijn in het tandvlees?

Of groeit dat later pas?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
1.2K

Het beste antwoord

Een röntgenfoto van een deel van een menselijk gebit. Hier zijn duidelijk de melktanden boven de volwassen kiezen te zien

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, haha, dat was niet je vraag. Maar reken er maar op dat de melktandjes net zo in de kaak verborgen liggen als hier de "volwassen" tanden. (-:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het hele (melk)gebit is voor de geboorte al in aanleg aanwezig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De tandjes liggen onder het tandvlees en staan klaar om te groeien(door het tandvlees heen dus)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben het met de bovenstaande antwoorden eens. Er zijn ook kinderen die met een tandje door worden geboren.