Ik rook nu per dag 2 sigaretten gedurende 4 maanden lang. Kan een tandarts dit aan mijn gebit zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
1K

Antwoorden (6)

Dat zou kunnen. Het tast zeker je gebit aan. Wat dacht je hoe je uit je mond meurt? Da's erger. Ik zou me trouwens meer zorgen maken over je longen. Die zooi gaat er nooit meer uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ goed antwoord en reactie :)
Ben blij dat ik je tandarts niet ben, natuurlijk merkt hij dat, net alsof hij in een vieze asbak moet knoeien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het tast je glazuur aan (wordt
steeds bruiner) en je tandvlees (dat verbrand langzaam aan). Vooral dat laatste is een grote boosdoener want zonder gezond tandvlees kun je een gezond gebit wel vergeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je 2 sigaretten per dag rookt en heel goed poetst, is de kans klein, dat je tandarts dit ziet, wel heel goed je tong meepoetsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 sigaretten per dag? Stop gewoon lekker :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk het niet hoor, lekker blijven paffen!
ik ben gestopt, maar ik rookte ooit erg veel.