Door dat morgen door een tandarts te laten doen. Dan kan hij of zij meteen een vervanging ervoor regelen.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is wel het beste om dit een tandarts te laten doen, maar pijnloos kan deze het ook niet, zeker niet als je een lage pijngrens hebt. De verdoving die er meestal aan vooraf zal gaan, is echt wel pijnlijk voor de meeste mensen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vind de verdoving bij de tandarts pijnloos. En ik heb veel prikken in mn mond gehad.
SimonV
10 jaar geleden
Sommige (moderne?) tandartsen geven pijnloze verdovingsinjecties.
Dat lukt niet pijnloos, je voelt altijd wel wat. Maar net zoals je een pleister er in 1 ruk af moet halen voor de minste pijn, zo is dat met tanden ook. (Ik herinner me nog dat mijn vader vroeg me even te laten kijken naar die losse tand. Heel argeloos deed ik dat en voor ik au kon roepen was hij er uit

Toegevoegd na 27 seconden:
was dus een melktand
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Mensen die nog melktanden hebben zijn te jong voor deelname aan Goeie Vraag, dus ik ga er in mijn antwoord van uit dat het een tand uit het vaste gebit betreft...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
foute aanname. Mijn brouw is écht de 40 gepasseerd en heeft nog altijd een melktand
Als hij nog maar aan 1 wortel zit draai hem dan en hij is los
een jaar geleden