tand afgebroken en ik moet bijna een beugel,is dit erg?

Hallo,

Twee dagen geleden is er een heel klein stukje van mij tand afgebroken en ik heb schrik dat ze mijn beugel niet meer willen plaatsen daardoor. Kan iemand mij helpen?

Toegevoegd na 11 minuten:
Aan de onderkant van mijn tand maar het is echt niet heel groot en het valt niet op

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Gebit
2.1K

Antwoorden (1)

Twee dagen geleden is het al gebeurd en je komt nu hier met je vraag. Heb je verder nog geen actie ondernomen?

Als het 'echt niet heel groot' is zal het wel mee vallen, maar de tandarts/ orthodontist gaat dit beoordelen natuurlijk. Hij weet van de hoed en de rand, nog afgezien van het feit dat hij het kan zien en wij hier online niet.

Als het maar een klein puntje is , lijkt het mee te vallen en is het niet zo erg.
Degene die je kan helpen is de orthodontist. Je kunt het beste dinsdag even bellen en een afspraak maken.