Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bloeding tijdens en na de seks hoe kan dat?

Ik gebruik de pil nu 2 jaar ongeveer en hl slik de pil nooit door. Ik heb 2 dagen geleden seks gehad maar ik begon opeens te bloeden tijdens de seks. Het leek niet op menstruatie bloed. Gisteren was het een beetje bruine afscheiding, en vandaag rond 3 uur werd ik "ongesteld". Ik zit midden in mijn pilstrip. Ik heb nooit eerder gebloed tijden de seks en ben ook nooit midden in een pilstrip ongesteld. Heeft iemand hier een verklaring voor?

Toegevoegd na 4 dagen:
Ben er achter gekomen dat ik ga bloeden als ik ben klaargekomen. Wat is de oorzaak hier van?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ga naar de huisarts, laat je onderzoeken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er kunnen meerdere redenen zijn, waarom je tussentijds bloed. Van een SOA tot aan een aandoening aan de baarmoeder(hals).
Het is sowieso heel belangrijk om naar de dokter te gaan. Als je dat spannend vindt, onthoud: de huisarts ziet héél veel vagina's en vindt het helemaal niet gek als je met zo'n vraag binnen komt. Of vraag een doorverwijzing voor een (vrouwelijke) gynaecoloog.

Zoek in ieder geval medisch advies!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding