Als je vrijdag stopt met de pil moet je dan de zaterdag erop weer beginnen?

Als je vrijdag de 13e je laatste pil inneemt, moet je dan zaterdag de 20e de eerst volgende innemen?
*Zaterdag de 21e

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.8K
jc54
4 jaar geleden
Dat wordt vrijdag de 20e of zaterdag de 21e.........
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hield er een beetje rare kalender op na, bedankt voor de correctie

Het beste antwoord

Ja klopt. Een stopweek is 7 dagen. Dus als jij vrijdag de laatste pil neemt, neem je GEEN pil op zaterdag (1), zondag (2), maandag (3), dinsdag (4), woensdag (5), donderdag (6), vrijdag (7). Je neemt op de zaterdag, zoals je al zegt, de pil weer.