Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg je ervoor dat je gezicht op een snelle manier niet meer zo bleek eruit ziet?

Ik heb 2 nachten bijna niet geslapen en zie nu erg bleek.
Vanavond moet ik naar een feest, hoe zorg ik ervoor dat ik er voor vanavond niet meer zo moe uitzie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Kimath
13 jaar geleden
2 nachten amper geslapen en dan ook nog eens een feestje? Sterkte gewenst.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (12)

Ik ben bang dat je dan in de poederdoos moet duiken en wat foundation op je gezicht moet smeren.

Een andere optie is voor die tijd een paar glaasjes sterke drank naar binnen werken, maar dat is geen aanradertje als je daarna nog naar een feest moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er is een creme die je gezicht hersteld, ik gebruik hiervoor Nivea active for man maar aangezien jij een meisje bent kan je voor nivea active gaan, dit brengt vocht op je huid en krijg je een uitgeslapen look, dit kan je ook voor het slapen gaan op doen om de volgende ochten er wakker uit te zien!, dit product bevochtigd de huid waardoor het niet wit is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even onder de zonnebank (niet te lang, laat je adviseren door de medewerkers daar) en voordat je naar het feest gaat een lekker warme douche nemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja kan vanmiddag nog lekker je gezicht een masker geven voor een vermoeide huid..
daarna een lekker douche nemen, en daarna een goed avond eten dan voel en zie je er al weer stukken beter uit..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan moet jij jezelf een beetje verwennen.

- neem een powernap. kan erg verfrissend werken
- neem een heerlijke douche en wissel warm met koud
water af.
- neem een gezichtsmaskertje, lekker wat (koude)
komkommer op je ogen.
- en vervolgens duik je in je make-up koffer.

Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik wat rouge op je wangen dat zit in een plat doosje en wordt aangebracht met een zachte kwast. Er bestaan ook rouge versies die als make-up in een vettiger substantie zijn opgenomen, en die moeten worden ingewreven.
Je ziet er dan gelijk een beetje gezonder uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem eerst lekker een maskertje voor de vermoeide huid en dan zou ik met een grote kwast wat bronsing poeder op doen, je krijgt daardoor geen foundation gezicht, maar een lekker fris bruinig tintje op je huid.

veel plezier
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flink wrijven met je handen gedurendeeen paar minuten doet ook wonderen, of drie keer de trap op en af rennen, staan de blosjes erop weet ik zeker. Nadeel van dat rennen is natuurlijk dat je het op het feest niet nogmaals kunt doen. Dat wrijven kun je gewoon af en toe "bijwerken". Fijn feest!!
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Beetje lipstick op je wangen en kin, goed uitsmeren en je ziet er weer blozend fris uit..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe bijv blauwe kleding aan dat kleurt beter bij je gezicht.
doe vooral geen geel of pastelkleurige kleding aan.
dat scheelt echt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ontspanning en gezonde buitenlucht zorgt dat de huid beter doorbloed wordt. Maak een flinke boswandeling en krijg een frisse toet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een voedingssuplement van Caroteenoliecapsules van EGER,
en Nivea Sun Touch een zelfbruinende creme voor het gezicht.
De formule speciaal voor het gezicht,hydrateert en geeft een natuurlijk en egaal bruine teint.
Past zich perfect aan de huidskleur aan.
Handen wassen na gebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding