ik las dat er tabletten of kruiden zijn die invloed hebben op de grootte en stevigheid van je borsten, is dat echt zo?

en zo ja, welke middelen, zijn die te krijgen bij een drogist, heeft het bijwerkingen?

thnx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

eerlijk gezegd, geloofde ik ook nooit in pilletjes, creme ed. laatst was ik op een "mylene"avond (een party voor cosmetica producten) op de valreep zag ik creme staan die anti-aging en versteviging beloofde aan borsten en decollete. Ik dacht kom probeer eens... ik heb van mezelf kleine borsten, die altijd stevig waren. na jaren begon de zwaartekracht toch te werken. Ik smeer nu ongeveer twee weken en geloof het of niet, mij borsten zijn niet groter geworden, wel steviger, waardoor ze gevulder lijken. het schijnt als je stopt met het smeren, je borsten weer de 'oude' worden. Ik ben er in ieder geval blij en tevreden mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, de enige invloed die ze hebben, is die op de inhoud van je portemonnee en reken maar, dat die daar niet groter van wordt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
zo is dat keesje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus....vul je BH op met brief geld, dan ben je goedkoper uit en heb je altijd wat geld achter de hand of eigenlijk.... voor de tiet....:)
NEE! de enige manier om grotere borsten te krijgen is via de chirurg, of flink in gewicht toenemen. pillen, cremes en al die andere middeltjes werken niet en zijn zonde van je geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat kan echt niet. Alleen hormonen zorgen voor borstgroei, zwangerschap en borstvoeding geven ook grotere borsten, even.......daarna.......tsja....daarna.

Geloof me en ga je geld daar niet aan uitgeven, maar koop liever een mooie, goede, desnoods sexie bh. Gegarandeerd geen bijwerkingen!