Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil ook mijn spaarrekening in Yunoo kwijt. Hoe doe ik dat? Ik kan geen download maken van bijvoorbeeld een ING toprekening

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
578

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Beste Rawling,

Helaas ligt dit probleem buiten onze macht. Wij zijn voor de transactiegegevens afhankelijk van de technische mogelijkheden bij de bank. De ING geeft geen ondersteuning voor het exporteren van de transacties van je creditcard of spaarrekening. Daarom worden in jouw overzicht alleen de complete af- of bijboekingen van je creditcard of spaarrekening getoond.
Wij hebben een verzoek aan de ING gedaan om deze export te ondersteunen, maar tot nu toe is hier nog niet op gereageerd door de ING.

Wat je zou kunnen doen, is het splitsen van de transactie. In de splitsing voeg je dan handmatig de details van de afschriften in die je kunt vinden binnen de internetbankieren-omgeving. Dit is een omslachtige manier, maar helaas kan dit door de beperkte export van de ING dit niet anders opgelost worden.

Hoe je een transactie splitst kun je vinden op onze helppagina, zie link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding