american express

Is het mogelijk om transacties van de credit card van american express te importeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar wil je dat importeren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is gesteld via Yunoo (klik op het icoontje bovenaan), het gaat dus om financiële transacties in Yunoo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan dit handmatig toevoegen door een kasrekening aan te maken met de omschrijving "creditcard" en hierop transacties toe te voegen.

Antwoorden (1)

Beste MichielN,

Dat is op dit moment nog niet mogelijk. Wanneer American Express een exportmogelijkheid biedt, kunnen we wel proberen dit te ondersteunen.

Het vervolg van deze vraag kun je het beste afhandelen per mail op support@yunoo.nl. Vraag & Antwoord van Yunoo is bedoeld voor financiële vragen.