Ik krijg met mijn opleiding een stagevergoeding van €347,- per maand.. hoeveel gaat er naar de belastingdienst?

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze stagevergoeding krijg ik de komende 6 maand vanaf begin April.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien je niet meer verdient dan (dacht ik) 1200,- p/m hoef je een lager bedrag te betalen aan de balasting en mag je veel terugvragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uh, staat dat niet op je contract of weet ik veel..? Bij mij stond het destijds netjes aangegeven .. Ik verdiende alleen 240,- ofzo en hield ik 200,- over.

Antwoorden (2)

Indien dit jouw enige inkomen is zal er niks naar de belastingdienst gaan. Als je onder een bepaald bedrag (ongeveer 10.000 euro per jaar) verdient hoef je niks af te staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt tussen 6000-6500!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijft toch het antwoord dat ze dan niks hoeft af te staan. Compenserende plus van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, maar stel dat de vraagsteller er een zomerbaantje bij neemt met het oog op die 10.000....
Wellicht krijg je zelfs geld van de belasting terug.
Als je een T-biljet invuld weet je hoeveel.
Dien geen T-biljet in als je nix terug krijgt of verschuldigd bent.
zie bron.