klopt het dat mijn ww elke dag dat ik werk een dag opschuift?

heb nog recht op ruim 2 jaar ww maar werk momenteel 2 dagen in de week.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

nee, als je recht hebt op 5 dagen ww-recht per week en je gaat er 2 werken, dan krijg je 2 dagen salaris en 3 dagen ww per week.
Als je weer 6 maanden gewerkt hebt met die 2 dagen, dan heb je een nieuw ww recht opgebouwd met die 2 dagen per week werken.
Als je nu 2 dagen in de week werkt tijdens je ww, en je doet dit korten dan een half jaar, dan heb je niets opgebouwd, maar je ww eindigd op dezelfde dag als dat al vaststaat bij je ww die je nu hebt.