Welk type thuiswerk is het beste betaald en het betrouwbaarst dus waar je echt geld voor op je rekening krijgt?

Welk type thuiswerk is het beste betaald groot aanbod aan en is betrouwbaar dus waar je echt het geld op je rekening bij krijgt?Inpakwerk,vertaalopdrachten of enquêtes invullen of een andere suggestie met onderbouwing(argumentatie) , het is voor een jongen van 16,5 jaar die geen vakantie Job vast krijgt na ontelbare pogingen,alvast mijn dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bestaat niet
Ritsuka
11 jaar geleden
Vakantiewerk moet je heel vroeg bij zijn, geef je nu vast op voor volgend jaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Betaal er in ieder geval niet voor om aan werk te komen.

Antwoorden (2)

Thuiswerk is betrouwbaar bij een gewoon bestaand bedrijf in je buurt. Thuiswerk via internet is nooit betrouwbaar want het is heel makkelijk om thuiswerkers te vinden, die hoef je dus niet te ronselen via internet.

Vertaalopdrachten voor een jongen van 16? Ga weg, vertalen is een kunst, daar heb je een opleiding voor nodig en ook daar is geen droog brood te verdienen.

Kijk eens op je nog bij post.nl aan de slag kunt! Verder, schrijf je in bij elk uitzendburo in de buurt en voortaan: eerder beginnen met zoeken, er is zat vakantiewerk als je maar eerder begint.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Best betaald, groot aanbod én betrouwbaar? Dan kun je beter op internet kijken. Thuiswerkcentrales in de regio zoeken vaak mensen vanaf 18 jaar. Bovendien verdient inpakwerk slecht en wordt er met lange wachtlijsten gewerkt. De kans dat je deze vakantie nog een baan krijgt is minimaal.

Via het internet wordt landelijk geworven voor diverse soorten thuiswerk. Het schrijven van samenvattingen en invullen van enquetes zijn twee vormen van thuiswerk die prima geschikt zijn voor minderjarigen.

Pas op voor aantrekkelijk ogende baantjes waarin hoge verdiensten worden voorgespiegeld. Vaak moet je daarvoor eerst inschrijfgeld betalen en blijkt die mooie vacature ineens niet meer beschikbaar.

Een overzicht van thuiswerkmogelijkheden plus de verdiensten die daarbij horen vind je op onderstaande website.

Succes!