Wie is de rijkste man van de wereld in 2021?

Het jaar is bijna afgelopen en ik vraag mij daarom af wie dit jaar de boeken ingaat als rijkste man ter wereld. Waar wordt dan zoal naar gekeken?

2 jaar geleden
2K
SentWierda
2 jaar geleden
Het gaat voornamelijk om gebakken lucht.
Tesla boekt een order van 100.000 elektrische auto's en het vermogen van Elon Musk schiet omhoog met 14 miljard dollar. Omgerekend levert een verkochte Tesla een pure winst van 140.000 dollar op. Wie gelooft dat - voor een automerk dat jarenlang noodlijdend was en nu niet zo erg veel wordt verkocht (althans in vergelijking met andere automerken)?
SentWierda
2 jaar geleden
Aanvulling op de gebakken lucht. van Tesla en Elon Musk.
Het is in feite beursspeculatie - een treurige zaak. Het heeft niets te maken met omzet en rendement.
Dit jaar, tweede kwartaal, werd door Tesla voor het eerst echte winst gemaakt op de verkoop van auto's.
https://www.dutchcowboys.nl/automotive/tesla-boekt-voor-het-eerst-echte-winst

Antwoorden (1)

Elon Musk is vanaf 2021 de rijkste man ter wereld met een vermogen van $ 195 miljard. Na bijna 3 jaar stoot hij hiermee Amazon-topman Jeff Bezos van zijn troon.
fremar