Kun je je chipknip alleen opladen bij je eigen bank?

Of verschilt dat per bank?
Het zou toch veel handiger zijn als je bij elk oplaadpunt terecht kan? Bij www.chipknip.nl raden ze me aan om voor oplaadpunt-adressen contact op te nemen met mijn bank en die heeft helaas erg weinig punten waar ik terecht kan bij mij in de buurt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Chipknip is helemaal niet eens bankgebonden!!
Dit is een losstaande commerciele organisatie die waar alle banken in Nederlandzaken mee doen. Daaom zie je op de oplaadpunten oook helemaal geen logo van een bankstaan.

http://www.chipknip.nl/Consument/Pages/MeestgesteldevragenOpladen.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt bij elk oplaadpunt opladen. Geen probleem...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de praktijk is dat mij mij helaas wel eens anders. Ik kan het namelijk als ING klant niet overal en altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh? Als Raboklant heb ik al mijn chip opgeladen bij de ABN, Rabo en SNS.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij lukt het mij mij niet bij de Rabo maar wel bij de Fortis.
Cryofiel
13 jaar geleden
Als ING-klant kan ik het bij alle banken waar ik het heb geprobeerd. In ieder geval bij SNS, ABN-AMRO, Rabo en Fortis. Verder bij anonieme oplaadpunten, die niet bij een bank horen, maar bijvoorbeeld hier bij de bedrijfskantine staan.
Inderdaad, nooit aan gedacht eigenlijk. Maar ik laad mijn chippie willekeurig overal op en het is altijd goed (tenzij het apparaat het niet doet natuurlijk)