ik zou wel de handel in willen maar weet niet wat er nu in deze crisis nog goeie handel is weet iemand een goede raad

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Als je voldoende vermogen zou hebben, is de huizenmarkt nu wel een optie! Eigenlijk zijn er nu heel veel mogelijkheden! Als je mensen nu cash laat zien! zijn ze bereid veel spullen vele malen goedkoper van de hand te doen. Dan ze ooit van plan waren! Dus heb je een buffer! Dan kun je van alles handelen nu!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De prognose is dat de huizenprijzen nog verder omlaag gaan, en zeker als er aan de hypotheekrente-aftrek gesleuteld gaat worden. Geen goed moment om in te stappen als handelaar.
als je nou gewoon een website maakt en je kijkt bij bv.
http://www.zentrada.nl/
wat jij denkt dat handel is bied je op jouw site te koop aan met een levertijd die jouw de tijd geeft om,als iemand iets wilt kopen,het te bestellen bij een b.v. een groothandel.
en jij kan het dan, na betaling van jouw klant ,op de klant zijn/haar adres laten bezorgen.
[dit is in een notedop natuurlijk]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij werkt partij-handel in trendgoederen nu goed, maar dan moet je wel heel goed weten wat de trends zijn en niet te lang bij dezelfde goederen blijven hangen.