Is er een organisatie(of iets dergelijks) die je kunt helpen als je vragen hebt over het hebben van een onderneming in Engeland?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kamer van koop handel . Ministerie v Economische zaken . Succes
Antoni
7 jaar geleden
Via het ministerie van Economische Zaken zal je terechtkomen bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland. De RVO is een uitvoerende dienst van het ministerie.

Antwoorden (2)

Als die onderneming een dochteronderneming is of een filiaal van een Nederlands bedrijf, kan je misschien informatie inwinnen bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland. De RVO heeft als taak het stimuleren van ondernemers bij duurzaam, agrarisch, innovatief en internationaal ondernemen. Als de RVO je niet kan helpen, weet men vast wel bij welke organisatie je dan wel terecht kan voor hulp.

Zie voor meer informatie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Rijksdienst_voor_Ondernemend_Nederland en http://www.rvo.nl.

Toegevoegd na 1 dag:
Inmiddels heb ik, op basis van de informatie op de website, de indruk gekregen dat je niet per se een Nederlands bedrijf hoeft te hebben om te worden geholpen door de RVO. Er moet natuurlijk wel een Nederlandse connectie zijn, maar die is er natuurlijk al als je zelf Nederlander bent.
Antoni
7 jaar geleden
Een goed accountantskantoor kan je helpen bij alles wat er bij het opzetten van een onderneming komt kijken, ook als dat in Engeland is. Het is uiteraard niet gratis, maar zorgt wel voor een goede start van de onderneming en begeleiding erns. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat je niet precies weet wat je moet vragen.
Bronnen:
paulus811