ik woon in england maar moet me faillsiet laten verklaren in nederland hoe moet dat?

omdat ik in england woon en geen vast verblijf plaats heb in nederland alleen post address en niet ingeschreven bij de gemente. hoe kan ik een faillisment aan vragen want kan mij hypotheek en geb. bel. in nederland niet meer betalen. ik heb dringend hulp hierbij nodig.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
tinus1969
9 jaar geleden
Dat kan niet - je kunt je alleen failliet laten verklaren door een rechter in het land waar je woont; de Nederlandse rechter is niet bevoegd.
Voor de goede orde; zo'n faillissment geldt dan ook wel 'overal'; je kunt j niet in één aldn failliet laten verklaren.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Je kan je hypotheek en geb. bel. niet meer betalen?
Ik zit te denken en te denken wat is: Geb en Bel?

Antwoorden (1)

Dat gaat helaas niet zo werken, je blijft verantwoordelijk voor je eigen hypotheek. De schuld zal ten alle tijde opeisbaar blijven ondanks dat je failliet word verklaard. Zou ook mooi zijn, ik maak hier schulden vertrek naar het buitenland en laat me failliet verklaren.