kan iemand alsjeblieft vertellen dat krijg je bij DA salaris als stageiere?

kan iemand alsjeblieft vertellen dat krijg je bij DA salaris als stageiere en bij welke winkels krijg je salaris als stageire alsjeblieft vertell iemand ik heb heel veel nodig om te weten.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Powergen
7 jaar geleden
Waarom vraag je dat niet gewoon aan je stagebegeleider bij DA... als je daar stage gaat lopen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een stagevergoeding is meer uitzondering dan regel, en waar je hem wel krijgt stelt het weinig tot niets voor. Echt niet meer dan een onkostenvergoeding voor vervoer en eventueel kleding, En dat is als je geluk hebt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het maakt ook heel veel uit zo te zien op welk niveau je stage doet (BOL/BBL).
Vraag inderdaad op school of bij je stagebegeleider, die kunnen je er alles over vertellen.

Antwoorden (1)

Als je pech hebt...of ik kan beter zeggen, als he geluk hebt krijg je een vergoeding. Een bedrijf is namelijk niet verplicht om een vergoeding te betalen en de meeste bedrijven doen dit dan ook niet.

In de bron staan vergoedingen vermeld. Rijk word je er in ieder geval niet van.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk dat je blij moet zijn, als je een DA cadeaubon meekrijgt, of iets uit mag zoeken uit de winkel. Een snuffelstage kost een ondernemer meer (er moet iemand je constant begeleiden), dan dat het oplevert.
Goed antwoord dus, ik kan helaas geen plus geven, omdat als ik dat probeer er geen plus bijgeschreven wordt, maar er fatal error onder komt te staan.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Ja dat heb ik ook steeds als ik wil plussen of iemand een "goeievraag" wil geven.
Powergen
7 jaar geleden
Dan vanuit mij wel het beloonde plusje.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het lukt weer, dus alsnog.