Wat is het startsalaris van een beginnend pedagogisch medewerker niveau 4?

Ik kom maar geen wijs uit die salarisschalen en er staat ook nergens echt duidelijk wat nou het startsalaris is.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2K
ronron1212
6 jaar geleden
Dat zal tussen de 1500 en 1700 bruto per maand liggen.
Antoni
6 jaar geleden
@kirsten1997, heb je al op https://www.youchooz.nl/ gekeken? Op die website staat heel uitgebreide informatie over talloze banen in de zorg. Misschien vind je daar precies wat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat hangt er vanaf waar je gaat werken. Kinderopvang CAO is weer anders dan van Jeugdzorg bijvoorbeeld. Hoe complexer de doelgroep, hoe meer je verdient. En als je onregelmatig werkt ('s avonds, 's nachts, in het weekend, op feestdagen), dan verdien je ook weer meer. Maar gemiddeld tussen de 1600 en 1800 euro als startsalaris (bruto) bij een fulltime dienstverband. Als je dus onregelmatig werkt, krijg je extra toeslagen bovenop je loon.

Antwoorden (1)

SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat is het nou juist dat klopt niet. Als beginnende pw'er begin je rond de 24 uur per week. Dan kan je nooit 1800 bruto verdienen.
SimonV
6 jaar geleden
Nee, dat klopt. Dan verdien je 2/3 van dit bedrag. http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-3651265-salarisindicatie-pedagogisch-medewerker-kdv-24-uur.html
Computoon
6 jaar geleden
Salarissen worden altijd vermeld o.b.v. een fulltime dienstverband. Als een fulltime dienstverband 40 uur per week zou zijn, verdien je (bijv.) 24/40 x het fulltimesalaris.