Wat zijn redelijke voorrijkosten?

Ik zie net dat de Etec 184,62 aan voorrij kosten rekent als je in bv het weekend n storing aan je cv hebt. Dit vind ik echt belachelijk hoog! Wat zijn wel redelijke voorrijkosten en kan dit zomaar?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Tussen de eur 15.- en eur 50.- voorrijkosten schijnt "normaal" te zijn.

Wat het vermoedelijk duur maakt, is het weekend. Personeel in het weekend is tot 2x zo duur als door de week. Ook als de monteur onderweg is, moet zijn uurloon worden doorbetaald.

En of het mag? Als in de algemene voorwaarden vermeld is dat voorrijkosten in rekening kunnen worden gebracht en je vooraf kennis hebt KUNNEN nemen van die algemene voorwaarden (site, briefpapier e.d.), mag het.
Computoon