Hoe bewaar je gemakkelijk en netjes bonnetjes?

Ik heb nogal wat onkosten voor me beroep die ik kan declareren. Hoe bewaar ik die netjes en gestructureerd, ik ben veel op reis dus een ordner mee nemen of zoiets is niet mogelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry, te snel gereageerd. Het idee van het knijpportemonnaietje is wel goed.
Het op volgorde leggen van die soms vage bonnetjes blijft een vervelend karweitje.

Het beste antwoord

Onderweg nummeren, en de nummers met omschrijving in je admin wegschrijven (bv onderweg in een spreadsheet met datum & omschrijving). Thuis op A4 plakken met plakband en in een ordner stoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Er zijn van die mapjes waar je visitekaartjes die je krijgt in kan verzamelen. Die kun je ook gebruiken om je bonnetjes in te bewaren. Kun je zelfs nog een verschil maken tussen restaurantbonnen, benzinebonnen enz.

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien was ik een beetje onduidelijk: ik bedoel mapjes met allemaal kleine doorzichtige insteekhoesjes erin. Ze zijn ongeveer 10 bij 5 cm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in je portemonnee zijn 2 vakjes voor briefgeld, je kunt er 1 gebruiken. maar er is nog een vak je met een rits, dan raak je ze niet kwijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een ouderwetse knijpportemonnee en stop daar al je bonnetjes in. Als je thuis bent, kun je ze weer ordenen en op datum in een map o.i.d. doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe ze op datum op een prikpen, dus gewoon op volgorde, En eenmaal per maand vul ik het allemaal in op een excelbestandje, op datum en per soort. En op een apart blad niet ik ze, zodat de accountant het kan controleren.

Zo n prikpen kan je bij een kantoorboekhandel kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar een prikpen is wel vervelend om mee op reis te nemen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahahha, groot gelijk, mijn antwoord is een miskleun!
Ik zou ze met mijn mobiel fotograferen, staan ze gelijk op tijd en datum. En de orginele in een appart vakje in de tas of koffer bewaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik penningmeester was van een studentenvereniging werden bonnetjes op een A4 geniet en van een uniek nummer voorzien. Dit nummer werd in de boekhouding ingevoerd met het bedrag. Dat was onze kasboek.

Je zou iets dergelijks kunnen doen met een excel sheetje op je smartphone oid. Volgorde op de bon schrijven en invoeren in excel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Netjes in een map.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elektronisch; schaf een (eenvoudige) scanner aan en maak er een gewoonte van om bonnetjes regelmatig en op een vast tijdstip in te scannen. Met wat CRM software kun je ze veilig bewaren en altijd terugvinden. Het originele bonnetje kun je na het inscannen en archiveren weggooien.

In een CRM kun per bonnetje bijhouden of je ze gedeclareerd hebt en of ze uitbetaald werd.

Via een CRM die via het internet werkt zijn al jouw bonnetjes via het internet wereldwijd altijd in te zien.

De CRM software kun je direct gebruiken als agenda, contactpersonendatabase, en nog veel meer.

De software uit de bron kun je gratis gebruiken. Hou er rekening mee dat je een portie technische kennis nodig hebt om het te installeren en dat je hiervoor mogelijkerwijs ook kosten maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Netjes in een schoenendoos