Waarom doet mijn pasnummer op mijn rabobank wereldpas het niet?

Voor iets te besteellen moet ik mijn pas nummer in vullen maar als ik dat vervolgens doe dan zegt hij een ongeldig credidcardnummer?!! Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Niet alle webshops geven de mogelijkheid om met ideal te betalen. CC (Visa/Mastercard) is voor jou weer geen mogelijkheid dus moet je een andere webshop vinden. Of even beter kijken naar een andere betaalmethode.
Ritsuka
8 jaar geleden
Je pinpas is geen creditcard
Cryofiel
8 jaar geleden
Wie is "hij"? Je pasnummer is iets heel anders dan je rekeningnummer. Je pasnummer en je rekeningnummer zijn weer iets heel anders dan je creditcardnummer.

Antwoorden (1)

Je wereld pas is geen creditcard. Er wordt blijkbaar om een creditcard nummer gevraagd en je geeft het nummer van een bankpas in. Creditcard en bankpas zijn twee verschillende dingen.