Kan gewone bankkaart met PayPal?

Ik heb een maestro bankkaart (van bnp paribas fortis), kan ik deze kaart aan een PayPal-account koppelen of heb ik hiervoor een visa of mastercard voor nodig?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt gewoon je bankrekening koppelen met je PayPal account. Zie onderstaande instructies en de bron voor bijbehorende foto's. Stap1: Log in op uw PayPal-rekening en klik op ‘Bankrekening toevoegen’, links van uw Rekeningoverzicht. Vul uw bankgegevens in en ga akkoord met de Incasso-overeenkomst. Stap 2: Zodra PayPal uw bank- of girogegevens heeft ontvangen, stort PayPal twee kleine bedragen op uw bank- of girorekening. Ga naar uw bank- of girorekening en noteer de twee exacte bedragen. Stap 3: Ga terug naar uw PayPal-rekening, log in en klik op ‘Bankrekening toevoegen' links naast uw rekeningoverzicht. U hoeft alleen de exacte bedragen van de twee kleine stortingen in te voeren en u bent klaar om PayPal-betalingen te maken met uw bank- of girorekening. Toegevoegd na 56 seconden: Zo heb ik het zelf ook gedaan. Duurt even een paar dagen, maar daarna kun je gewoon gebruiken. Geen Visa nodig.

Bronnen:
https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?c...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100