ik ga scheiden hoe nu finacieel regelen?

ik ga scheiden ik ben de enige met inkomen mijn vrouw gaat nu steeds naar haar nieuwe lover dit kost geld kan ik hier wat aan doen omdat zei geen inkomen heeft

Toegevoegd na 2 minuten:
kan ik haar wettelijk van onze en of bankrekening blokkeren

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
tinus1969
8 jaar geleden
Word lid van een goed gescheiden ouder forum ouderalleen.nl ofzo. En bereid je voor op een paar teleurstellingen.
ronron1212
8 jaar geleden
Je zult samen met je vrouw een echtscheiding convenant moeten opstellen en de verdeling hierin aangeven van al jullie bezittingen. Als je dat allemaal heb geregeld plus het bepalen van de alimentatie die je haar zult moeten betalen dan kun je haar een formulier laten teken om haar te laten weg halen op je bankrekening. Ga naar een advocaat en laat je ondersteunen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je in gemeenschap van goederen getrouwd bent is je halve salaris van je vrouw dus je hebt pech ben ik bang

Antwoorden (2)

Nee, dat kan niet. Je kunt niet eenzijdig iemand van een en/of bankrekening halen. Zij zal een dokument van de bank moeten tekenen dat zij akkoord gaat met de veranderingen op het account.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
tinus1969
8 jaar geleden
Maar je kunt wel je salaris voortaan op een andere rekening laten storten.
MrEinstein
8 jaar geleden
Je kunt het beste een advocaat raadplegen hiervoor. Als je weinig inkomen hebt wordt daar rekening mee gehouden.
je kan je salaris op en ander nummer laten storten en alleen het hoog nodige overmaken,