hoe bepaal je waarde van iets?

Of je nou een website verkoopt, een auto of een plant uit je woonkamer, hoe bepaal je wat iets waard is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

door marktonderzoek. wat je kijkt wat de gangbare prijs is voor een soortgelijk product. dat onderzoek kan heel simpel zijn. kijk bijv op marktplaats voor welk bedrag soortgelijke zaken worden aangeboden. of kijk wat de winkelprijs is.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

laat door iemand die verstand heeft van het product ernaar kijken en een prijsklasse schatten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En als het over hele dure dingen gaat. Laat men vaak een taxateur langs komen om de waarde te bepalen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door te vragen in je hoofd. Bijv. Heeft het veel nut? Voor hoeveel heb ik het gekocht?
Is het speciaal, apart? Hoeveel zou ik betalen voor een auto plant bijv. U moet gewoon in schoenen staan van anderen mensen dat is mijn aller beste tip