Moet ik alsnog verzendkosten betalen bij Wehkamp?

Bij Wehkamp zijn de verzendkosten gratis als je boven de €50 besteld. Als je voor minder dan €50 besteld moet je verzendkosten betalen. Ik heb zojuist een aantal artikelen gekocht dat ruim over de €50 was en ik dus geen verzendkosten hoef te betalen. Maar stel dat ik een aantal artikelen retourneer, moet ik dan alsnog verzendkosten betalen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel stel ik retourneer een aantal artikelen waardoor mijn aankoopbedrag onder de €50 wordt, moet ik dan alsnog verzendkosten betalen? Ik weet dat retourneren wel gratis is.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (1)

Nee dat hoeft niet, dat staat in de FAQ van de Wehkamp website.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien ontgaat mij iets, maar kan je het citaat uit de FAQ's plaatsen waaruit blijkt dat dit niet hoeft? Ik lees namelijk de volgende zinnen onder het kopje 'Gratis retourneren en terugbetalen':
"Als je de gehele bestelling retourneert, worden de in rekening gebrachte verzendkosten gecorrigeerd. Behoud je een deel, dan betaal je voor het verzendklaar maken, controleren, transporteren en bezorgen van je bestelling een bijdrage afhankelijk van artikelsoort en -gewicht."
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik vrees dat er dan het geschetste geval WEL verzendkosten betaald moeten worden. Ik concludeer hetzelfde als @Rabelais. Maar 100% duidelijkheid krijg door het gewoon aan Wehkamp te vragen...