EF international campus in New York?

Ik wil graag na het halen van mijn HAVO diploma een taal en cursus volgen op de EF international campus in New York. Heeft iemand hier ervaring mee? En wat zijn de kosten? (want die heeft EF goed verborgen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Ik ga aankomende zomer naar EF LA, maar een kennis van mij studeert momenteel in NY. Het onderwijs is goed, maar zij leert er niet zoveel van, aangezien we in Nederland behoorlijk goed Engels leren spreken. (Zij doet echter het programma om in aanmerking te komen voor Amerikaanse universiteiten) Het eten vindt zij echter minder, maar dat is bijzaak - je kan altijd zelf halen enzo. De mensen en docenten zijn wel aardig, maar verschilt van mens tot mens.

De kosten... ja. Je betaalt best wel fors voor ze en het is zelf te bepalen of je het waard gaat vinden of niet. De prijs hangt af van het programma, maar reken al gauw dat je zo'n 1500 à 2000 euro kwijt bent voor 3 weken... En tel dan maar verder op.

Veel succes!