hoe krijg ik mijn geld terug met visa ?

Een tijd geleden bestelde ik een aantal producten uit het buitenland
Heb netjes betaald met mijn 3V Card Visa
Bij mijn order stond der dat ie verzonden was met een tracking der bij
3maanden later had ik nog steeds niks ontvangen en de tracking status heeft niet eens 1x geupdate
gemailed met de postbedrijf waar mee die verzonden zou worden en de tracking code werd niet herkend in het systeem
nu denk ik dat opgelicht ben en wil ik graag mijn geld terug.

helaas kan ik op de site van visae en 3vcard geen contact gegevens zien.
weet iemand misschien hoe ik met 1 van deze twee bedrijven in contact kan komen

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Je kunt contact opnemen met International Cardservices Visa servicedesk in Diemen.Telefoon: 020 - 6 600 678.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Ceeve, Dat heeft geen zin, het gaat niet om een VisaCard die door die door bedrijven worden uitgegeven. Het gaat op een prepaidd 3Vcard (kun je bv bij Primera aanschaffen)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
een plusje, want als je contact opneemt met de cardservice zal men het daar ook wel uitleggen.
Prepaid houdt in dat u alleen het geld kunt uitgeven wat op uw kaartrekening van te voren is opgewaardeerd.
Geld overmaken naar een onbekende via 3V-card is veelal vragen vragen om problemen als er iets mis gaat.
De prijzen van de aangeboden artikelen zijn telkens aantrekkelijk en de verkoper beantwoord netjes de mails, totdat er is betaald en dan laat de verkoper niks meer van zich horen.
Betaaltransacties die zijn uitgevoerd in opdracht van of met instemming van u komen voor uw rekening, ook als het tegoed van de 3V Prepaid Visa niet toereikend mocht zijn.
Wanneer u een klacht heeft over de Dienst kunt u telefonisch of schriftelijk contact opnemen met 3V Benelux B.V., Vaalmuiden 3 1046BV in Amsterdam,
telefoonnummer 0900-3355333 (15 cent per minuut) e-mail vragen@3vcard.nl
Wanneer u hierna niet tevreden bent, kan de klacht worden voorgelegd aan de Financiële Ombudsman: Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
https://www.3vcard.nl/terms_and_cond.html

Toegevoegd na 11 minuten:
Er staat wel: ook als het tegoed niet toereikend mocht zijn, maar de clou is dat alle betaaltransacties voor uw eigen rekening zijn. Uw eventuele aankoop is niet verzekerd, zoals bij een ICS VisaCard.

Toegevoegd na 14 minuten:
Een prepaid 3V-Card wordt niet door een organisatie uitgegeven
http://www.visa.nl/visa-voor-jou/hoe-kan-ik-met-visa-online-betalen/garantie