Afschrijving van internet bankieren is gedateerd op de 29 ste, dat is dus morgen.hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Dat komt omdat een zondag geen vereveningsdatum bij Equens (voorheen Bankgirocentrale) is. Deze regel geldt ook vaak bij de traditionele feestdagen. Vergelijk het met een buslichting van TPG. Als je zaterdags een brief daar in de oranje brievenbus gooit wordt hij op zijn vroegst pas maandag bezorgd, want zaterdag is er geen lichting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

boekingsdatum kan in het verleden maar ook in de toekomst geplaatst worden. Bij grote bedrijven doen ze dit bijvoorbeeld bij salarissen (bijv. de bezoldiging).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 dat klopt het is van de NS
Staat de datum op je computer goed ? staat de maand goed ?
en tja het is nu zondag dus waarschijnlijk staat ie gewoon
op de eerste werkdag gepland ?
12 jaar geleden
dan wordt de betaling morgen uitgevoerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat op die dag de overboeking feitelijk gaat plaatsvinden.