Kan ik bij de bank grote biljetten wisselen voor kleinere biljetten?

Stel dat ik 1500 euro cash heb in briefjes van 100, kan ik deze bij de bank gratis omwisselen voor bijvoorbeeld briefjes van 10?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Amadea
9 jaar geleden
Wat je in elk geval kunt doen is het bij je eigen bank te storten, en daarna weer op te nemen waarbij je aangeeft dat je het in briefjes van 10 wilt.
SimonV
9 jaar geleden
Bij de ING kan het gratis, bij GWK betaal je 1% kosten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Toevallig van de week bij mijn bank ING naar geïnformeerd. Er zijn kleine en grote geldautomaten [GA's] buiten op straat/winkel kleine en bij de bank grote. Daar kun je pinnen en storten en Zelf Bepalen / aangeven hoe groot de coupures zijn bij het pinnen.
Dat is dus duidelijk.
Je kunt het ook in gedeeltes pinnen of bij verschillende banken klant worden en op een rekening zetten.
Cryofiel
9 jaar geleden
Heeft ING geldautomaten waar je briefjes in kunt stoppen om ze zo op je rekening te storten? Ik heb die nog nooit gezien.
Amadea
9 jaar geleden
Jazeker. Als je er niet op let valt het wellicht niet op. Maar loop maar eens zo'n ING-winkel binnen, dan zul je de best wel grote machine zien staan.

Antwoorden (1)

in een pin automaat?

je stort ze op de bank
en pint weer briefjes van 10