Hoe krijg ik een "waterleverancier" bij mijn nieuwe woning?

Gas, electrisch, maar geen "water" bij energieleveranciers ? Gas water en electrisch worden altijd in één zin genoemd. Moet je een aparte leverancier voor water hebben? Ik heb zojuist Gas en electrisisch afgesloten bij energie-direct. Maar hier zat blijkbaar geen water bij

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Water haal je bij de leverancier in jou provincie hier in Brabant is dat Brabant water.
Je hebt daar geen vrije keuze in
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ah! Dank. Moet ik hier zelf voor actie ondernemen of gaat dit vanzelf? (ik ben starter)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ Het is belangrijk dat de vorige bewoner zijn eindstand heeft doorgegeven, jij moet de beginstand en je gegevens doorgeven voor zover ik het me herinner. In de meterkast hangt als het goed is een briefje van de leverancier, anders kun je dat opvragen bij de gemeente.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ah, dank