Kan ik ontslag nemen bij een uitzendbureau?

Ik heb in de zomer een tijdje via uitzendbureaus gewerkt. Ik krijg nog wel eens telefoontjes over het feit of ik nog werk zoek of iets dergelijks. Ook sta ik nog bij hun geregistreerd. Ik heb al heel lang geen opdrachten meer aangenomen van een uitzendbureau. Kan ik ontslag nemen of mezelf uitschrijven bij een uitzendbureau? Zo ja, hoe werkt dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Als je niet via een uitzendbureau werkt hoef je ook geen ontslag te nemen, zo simpel is het. Je kan ze verder vragen als ze je bellen om je niet meer te bellen en uit te schrijven omdat je al een andere baan hebt. Dan zullen ze je echt wel met rust laten, want zij hebben ook geen tijd te verspillen aan mensen die toch niet willen of kunnen.