Hoe kan ik geld overmaken naar Duitsland zonder IBAN en BIC code?

Ik moet geld overmaken op een duitse rekening maar heb alleen een rekeningnummer.En nu wordt er bij het overmaken naar het buitenland om een IBAN en BIC code gevraagd die ik niet heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

http://www.ibancalculator.com/

land kiezen en nummer invoegen, dan rolt er vanzelf de juiste IBAN code uit.

Toegevoegd na 16 minuten:
Gaan antwoord op de vraag, dat antwoord blijft: nee je kan niks zonder IBAN/BIC code.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar wel de oplossing van het probleem, dus zo relevant dat het zelfs interessanter is dan het antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor dit zeer waardevolle antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De link waar je naar verwees gaf alle ontbrekende informatie.

Andere antwoorden (2)

Dat kan niet, zonder IBAN en BIC kun je dus geen geld overmaken, helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult de Duitse rekeninghouder om de Iban en Bic codes moeten verzoeken. Kent hij die zelf ook niet, dan moet hij z'n bank contacteren om die nummers te achterhalen. Elk bankrekeningnummer heeft een Iban en Bic code. Alleen weten heel veel mensen dat niet, laat staan dat ze de nummers kennen/hebben.