Om dat men heeft gezien dat andere bedrijven reclame maakten voor hun product(en), en dat dat goed werkt. En omdat kranten, tv zenders, tijdschriften,... eraan meewerken omdat er hiermee veel geld valt te verdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat er veel geld mee te verdienen valt natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het korte antwoord (hierboven al gegeven): geld!
Ietsje langer:
Aanbieders maken reclame om: bekendheid aan hun product te geven en consumenten 'over te halen' de producten te kopen.
Uitgevers en TV stations bieden een mooi platform waar de aanbieders, meestal tegen betaling, hun 'ei' kwijt kunnen.
Consumenten zijn op zoek (al dan niet actief) naar informatie over producten en gebruiken advertenties om kennis te vergaren.