hoe kan ik toekomstige inkomsten en betalingen in de tijd inplannen (het budget in de toekomst laten salderen)

Budget plannen in de tijd zodat je de toekomstige inkomsten en betalingen kan zien

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat kan alleen als je een begroting maakt. Neem hiervoor de gegevens van vorig jaar en kijk kritisch of je hierin veranderingen kunt verwachten. Je hebt dan een goede leidraad voor het komende jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak aan de hand van vorig jaar (via bijvoorbeeld de bankrekening) een overzicht per maand van de inkomsten en uitgaven.
Let er op dat er bedragen per maand en per jaar worden betaald.
Als je nu in een spreadsheet de maanden neerzet en daaronder de te betalen kosten.
Pas deze kosten iets aan bijvoorbeeld 2% hoger.
Zet je netto ontvangsten per maand er in en je kunt zien wat je per maand overhoud of misschien te kort komt
ronron1212