Hoe zit het met loonheffingskorting?

Ik ben 2 contracten bij 1 werkgever, tot een tijd geleden had ik bij beide contracten perongeluk loonheffingskorting aan staan. Nu heb ik dit bij een uitgezet omdat dit op internet stond. Nu betaal ik ongeveer 1/3 van mijn salaris van dat contract aan loonheffingskorting. Is dit altijd zo hoog of hoe werkt dit. Krijg je dit terug?

4 maanden geleden
1.1K
ronron1212
4 maanden geleden
Je kan in 2024 belasting aangifte doen en als je teveel belasting hebt betaald krijg je dat teug.
Barrie
4 maanden geleden
Weet u toevallig ook of ik veel kan gaan terug betalen omdat ik langere tijd dubbele loonheffingskorting aan heb gehad?
jc54
4 maanden geleden
Als je een beetje te veel loonheffingskorting hebt gehad, dan hoef je ook niet veel terug te betalen. Heb je wel veel te veel korting gehad, dan moet je oook veel terugbetalen.
VraagAntwoord66
4 maanden geleden
Dat ligt aan je jaarsalaris. Als je onder de 8000 euro per jaar verdiend, mag je alles houden en krijg je zelfs omdat je het nu maar bij 1 werkgever hebt aangezet geld terug. Ik denk overigens dat je vraag niet klopt. Je zegt dat je over 1/3 deel van je loon loonheffingskorting betaald. Je KRIJGT korting en betaalt loonheffing
fisbel
3 maanden geleden
Nog 2 maanden wachten. Dan kan je aangifte inkomstenbelasting doen. (jaar 2023) Alle gegevens staan in de Vooringevulde Aangifte (VIA)
N.B: onderzoek gelijk of er in de jaren 2019 t/m 2022 ook nog geld terug te krijgen is!

Geef als eerste antwoord