Als animator op het speelplein ontvang je een bescheiden vrijwilligersvergoeding. Voor de poen moet je het dus niet doen. Maar dat hoeft ook niet want animator zijn is vooral veel plezier maken en spelen met de kinderen en andere animatoren.

Op een halvedagwerking ontvang je...
6 euro/dag als je GEEN attest hebt
9 euro/dag als je je stage doet
12 euro/dag als je een attest animator in het jeugdwerk hebt

Op een volledagwerking ontvang je...
7,5 euro/dag als je GEEN attest hebt
12 euro/dag als je je stage doet
15 euro/dag als je een attest animator in het jeugdwerk hebt
Amadea