Hoeveel geld ben je voor een 14 jarige middelbare scholier kwijt aan schoolspullen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een agenda, pen, potlood, etui enz. van bijvoorbeeld de Hema (of ander merkloze spullen) hoeft niet zoveel de kosten. (€20 voor alles) Voor sommige agenda's moet er echter al €20 worden achtergelaten in de winkel, als je alles van een 'merk' koopt ben je dus al gauw €100 kwijt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je met die vraag ook zaken als een schooltas, een rekenmachine, gymkleding of misschien zelfs een tablet/laptop? Want dan kan het wel aantikken natuurlijk.

Antwoorden (1)

dat is sterk afhankelijk van wat diegene allemaal nodig heeft. Ik ben laatst met een aanstaande brugklasser op pad geweest, en we hebben alles bij de Action gehaald, op de tas en agenda na. Aan deze spullen was zij rond de vijftig euro kwijt, inclusief rekenmachine, woordenboeken (NE, NE-EN, EN_NE), schriften, mappen, kaftpapier, etui met inhoud etc. Agenda heb je ook vanaf enkele euro's, deze kun je goedkoop zelf opleuken.
De tas kwam hierbij, maar aangezien het een 14-jarige betreft, heeft hij/zij deze wellicht nog.
Daarnaast moeten er spullen voor de gymlessen zijn, afhankelijk van de school voor binnen en/of buitenlessen.
En dan is het afhankelijk van de school hoe de boeken geregeld zijn, hiervoor kun je het beste de school zelf benaderen. Je kunt alles net zo duur maken als je wilt, maar het goedkoopste ben je voor de standaard spullen uit bij Action en dat soort winkels.