hoelang duurt het dat een overschrijving vanuit nederland van een groot bedrag op mijn rekening in Belgie?

vrienden van ons hebben vorig jaar een groot bedrag geleend om te verhuizen naar nederland
nu hebben ze van hun bank naar ons bank ons terugbetaald maar dat staat na 7 dagen nog steeds niet op onze rekening in belgie
hoelang duurt het dat een groot bedrag van een nederlandse bank op een belgische bank staat
graag antwoord

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Bankieren
2K
Z512099
4 jaar geleden
Hangt ervan af tussen welke banken de transactie gebeurt, maar 7 dagen is wel abnormaal lang.
ronron1212
4 jaar geleden
Je moet niet steeds opnieuw een vraag stellen maar hier op reactie reageren

Antwoorden (1)

De grote van het bedrag doet er niet toe. Maar dat kan hooguit 3 dagen duren. Laat je vrienden even mailen naar welk nummer ze hebben betaald en een sceenshot van het bankscherm sturen.