Als je een paypal fee moet betalen, Hoe kan je dit dan het beste doen?

8 maanden geleden
in: Bankieren
SimonV
8 maanden geleden
In welke situatie betaal je een Paypal fee?
ronron1212
8 maanden geleden
ligt je vraag eens iets meer toe.
Lucinda_999
8 maanden geleden
Iemand wilt geld naar mij overmaken uit het buitenland. Omdat het dus om verschillende valuta gaat zitten hier kosten aan verbonden. Ik had wel verwacht dat je iets van een link zou krijgen om dit te kunnen betalen.
TurfGraver
8 maanden geleden
Klinkt als, je heb een miljoen gewonnen maar moet eerst betalen voordat we het kunnen overmaken.
Die 'kosten' waar je het over hebt worden gelijk berekent met de over te maken bedrag (exchange rate).

Antwoorden (2)

Je schrijft dat iemand geld naar jou wil overmaken uit het buitenland. Daarvoor hoef je verder niets te doen. Je ontvangt het bedrag minus transactie- en valutakosten volgens deze tarieven:
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/paypal-fees
8 maanden geleden
Dat moet de persoon doen die het geld overmaakt. Bij het overmaken kan hij/zij zien hoeveel ze moeten betalen, en hoeveel de ontvangende partij uiteindelijk ontvangt.

Als ontvanger hoef je niks te regelen of te betalen.
8 maanden geleden