Girorekeningnummer aanvragen onder een naam van je eigen website LEES ONDER

Ik wil een girorekeningnummerr aanvragen voor mijn website, alleen ik wil dat die rekeningnummerr gezien wordt als de naam van mijn website wie weet waar ik zo iets kan aanvragen, ik heb geprobeert om ING maar vul je gewoon je gegevens in zoalsje naam /achternaam en burgerservice nummer, maar ik wil dat mijn rekeningnummer wordt gezien als de naam van mijn website, en mijn website

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Bankieren
1.3K

Antwoorden (2)

Dat kan niet. Dan moet je een bedrijf oprichten en dan kan je de naam van het bedrijf je website naam maken. Een particulier kan dat niet
13 jaar geleden
Je kunt je als vereniging of als zelfstandige laten inschrijven bij de KvK, hoeft niet een bedrijf te zijn.
ING is inderdaad heel formeel bij tenaamstelling