Hoeveel bedraagt de boete als je eerder je Hi abonnement opzegt ?

Ik moet nog 4 mnd wachten tot mijn abonnement afloopt bij Hi.
Maar ik wil overstappen naar een andere die dus veel goedkoper is.
En die profider zegt, dat ik dus beter kan wachten tot mijn abonnement afloopt want anders krijg ik een boete.
Maar wat bedraagt de boete ongeveer ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

dan betaal je de resterende 4maand termijnen, dus als je een abbo voor 20 euro per maand hebt, betaal je 4 x 20 = 80 euro. Bij kpn is er geen extra boete, hoe dat bij hi of andere providers zit weet ik niet, maar bel ff 1200 op je telefoon, dan krijg je de klantenservice, zij kunnen je er alles over vertellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je betaald sowieso je termijnen af, dus is het voordeliger (om geen dubbele lasten te voorkomen) om die 4 maanden af te wachten en daarna over te stappen.