hoelang mag je gemaakte reiskosten declareren?

Ik heb de reiskosten (zakelijke km/dienstkm) die ik gemaakt heb, wat opgespaard. Vanaf 2e helft 2011 tot eind 2013.

Nu vraag ik mij dus af in hoeverre ik nog recht heb op uitbetaling van die reiskosten en of er een termijn bestaat van indienen van dit soort reiskosten. Ik kan er in de cao niet veel over terugvinden. ( bvbij belastingdienst kun je ook nog achteraf aangifte doen)
Het gaat om een bedrag van ongeveer 250 euro, alles bij elkaar.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K
ronron1212
10 jaar geleden
Normaal declareer je maandelijkds en niet over achterliggende jaren. Je zult dus wel niets meer krijgen.

Antwoorden (1)

Daar zijn geen wetten voor.

Bij mijn baas mocht het hooguit een half jaar.

Dus zul je echt bij de personeelsdienst van je eigen bedrijf, of bij je baas,
moeten informeren welke regels zij hanteren.