Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het vermogen van een wasmachine tijdens de verschillende fases van het wassen? De fases: Opwarmen, Wassen, spoelen, pompen, centrifugeren

Ik schrijf een scriptie hierover maar zelfs de locale technische held bij Miele blijft een antwoord schuldig. Ook wil ik graag weten hoe lang de fases duren! Ik ben me er van bewust dat dit verschilt per wasmachine, ik ben eigenlijk vooral geinteresseerd in gemiddelden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Economie
5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sinds vorige week zijn er op verschillende stopcontacten stroommeters gezet, zodat je precies het verbruik op de computer kunt volgen. Pas één keer de wasmachine gebruikt sindsdien en als ik me goed herinner was het verbruik bij het opstarten tussen de 2200 en 2300 Watt. Toen hij eenmaal op gang was liep het verbruik terug en bleef hangen tussen de 120 en 130 Watt. Het spoelen en centrifugeren heb ik niet meer op de voet gevolgd.
Maar ik wil de volgende keer wel controleren als je daar wat aan hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding