Is het mogelijk dat je je jongerenrekening naar een normale rekening omzet?

Nou, ik heb dus een jongerenrekening bij de Rabobank maar omdat ik nu zelf niet kan betalen en dit allemaal via mijn ouders gaat en ik ook zelf niet kan kijken wat er in en eruitgaat wil ik graag deze rekening omzetten naar ewn normale rekening, heb al toestemming van mijn ouders die ook niet weten hoe het moet dus weet iemand hoe je dit kan omzetten en welke eisen eraan zitten ofzo? Ik hoor het graag zsm, bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
Amadea
10 jaar geleden
Ben jij dan al 18 geworden?
Antoni
10 jaar geleden
gast182183, ik raad je aan te informeren bij de Rabobank wat je mogelijkheden zijn. Dan krijg je de beste informatie. Je kan de Rabobank bellen en je kan langsgaan op een kantoor.

Het beste antwoord

Je kunt de optie 'internetbankieren' aan laten zetten op je jongerenrekening, door de bank, mits je minimaal 15 jaar bent en toestemming hebt van je ouders (nodig tot je 18e). Aanvragen kan via een 'formulier' op de site van de bank. Jongerenrekening is gratis, voor een gewone moet je betalen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je in Google Rabobank jongerenrekening intypt, kom je meteen op de juiste pagina met de link naar het formulier.
Computoon
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook vragen of de Rabobank medewerker het wil omzetten :)
Computoon
10 jaar geleden
Uiteraard. Maar ook bij de Rabobank vetdwijnen medewerkers in rap tempo. Dan nog moet de toestemming van de ouders schriftelijk gegeven worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, dit bedoelde ik.