hoeveel kost het om een jaar lang in een jumbo krantje te staan met een eigen product?

vraag lijkt me duidelijk

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
lokaal of landelijk?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
landelijk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vraag mij bij dit soort vragen altijd af waarom mensen geen contact met, in dit geval Jumbo, opnemen.

Antwoorden (1)

Als het een product is dat niet in het Jumbo assortiment zit, zullen ze het waarschijnlijk niet toestaan. Indien het wél wordt toegestaan, dan is het afhankelijk van de grootte van de advertentie.
jc54