wat is er waar van nesara

ik kwam het een paar jaar geleden al tegen op internet en nu er een grote crisis is word ie nog niet aangekondigd ( www.nesara.nl)

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit is overduidelijk een internethoax. Wel leuk bedacht, en ook al heel lang online. Doe je best en verzin een nog leukere!

Bronnen:
http://www.thenesarahoax.bravehost.com/

NESARA staat voor National Economic Security And Reformation Act. Vertaald in het Nederlands: Nationale Economische Veiligheids- en Hervormings Wet. Het is een Amerikaanse wet, door President Clinton opgesteld die zorgt dat de er in een klap alle armoede, onrechtvaardigheid en oorlog op de planeet kan stoppen. Hij is echter nog nooit afgekondigd (dus ingevoerd). "N.E.S.A.R.A. is een Amerikaanse wet, die door President Clinton is ondertekend op 10 oktober 2000., vele malen door het Amerikaanse Congres is geratificeerd, maar tot op heden niet is afgekondigd." Wat de wet doet is het volgende: "Wanneer deze wet van kracht wordt, zal dat grote economische en politieke gevolgen hebben, in de eerste plaats voor de Verenigde Staten van Amerika, maar vervolgens voor de hele wereld, inclusief Nederland. Sinds oktober 2000 worden voortdurende pogingen ondernomen om deze wet af te kondigen ( = in werking te stellen), omdat daardoor in één klap een einde kan worden gemaakt aan alle armoede, onrechtvaardigheid en oorlog op deze planeet.Het klinkt ongelooflijk, maar het is waar: dát is namelijk de enorme impact van deze wet. Door geen enkele officiële betrokkene, hetzij Congreslid, Bankdirecteur of regeringsleider is ooit openlijk over N.E.S.A.R.A. gesproken, toch bestaat het echt. Het is van het grootste belang dat elke wereldburger kennis neemt van deze wet." Meer erover op de link. Toegevoegd na 2 minuten: Inderdaad twijfel ik wel aan de geloofwaardigheid van de site. Ik denk dan ook dat Stippel gelijk heeft. Toegevoegd na 3 minuten: M.a.w. er is dus hoogstwaarschijnlijk NIETS van waar.

Bronnen:
http://www.nesara.nl/nl/default.asp

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100