Schrijft PayPal automatisch geld af van je rekening?

Hoi,
ik heb een vraag ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
ik had wat besteld via internet (via paypal) ik was alleen vergeten dat ik geen saldo/geld op mijn paypal account had staan, ik kon gewoon bestellen en heb dit ook gedaan, later na het bestellen kwam ik er achter dat ik geen saldo had, nu is mijn vraag

Schrijft PayPal (als je geen geld op je paypal account heb maar wel iets besteld heb) automatisch geld van je bankrekening af?

en hoe lang duurt dit?

gr

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (1)

Paypal kent je bankrekeningnummer, dat heb je zelf bij aanmelding moet opgeven. Een werkdag nadat er een bedrag door een leverancier bij Paypal is aangemeld wordt dat bedrag van je bekende bankrekeningnummer afgeschreven. Een saldo hoef je bij Paypal als particulier niet aan te houden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Hé, dat wist ik niet. Maar 't klopt wel: "Als u geen saldo heeft of als uw saldo onvoldoende is om de volledige transactie te betalen, financiert PayPal uw transactie of de rest van uw transactie in de volgende volgorde (voor zover dergelijke betaalbronnen beschikbaar zijn voor gebruik met uw rekening):
•Saldo (indien aanwezig)
•Directe overschrijving van uw bankrekening
•Creditcard
•Uitgestelde bankbetaling"