volgens rutte moeten we veel auto's kopen. Waarom is dit zo interessant voor de nederlandse economie?

Toegevoegd na 1 minuut:
wij hebben in Nederland immers geen auto industrie, m.i. zijn we met zo'n oproep lekker het buitenland aan het spekken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
De bpm de belasting dus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ha, bedankt, dat had ik kunnen weten, niet de nederlandse economie,
maar de eigen begroting.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Idd. Belasting, verzekering, aanschaf auto (wat dan wel weer veelal in het buitenland terecht komt), onderhoudskosten etc. Gaat toch redelijk hard dan!
ronron1212
10 jaar geleden
Tuimel dat behoort tot ons en niet tot hem wij moeten de begroting betalen en een onderdeel daar van is belasting.
ronron1212
10 jaar geleden
BPM is belasting die in nederland moet worden betaald bij de aankoop van een auto. http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/autobelastingen/belastingen-op-personenautos-en-motorrijwielen-bpm

Antwoorden (1)

Nou de handel kan wat verdienen en wat al opgemerkt de diverse belastingen enz . Maar wat Rutte zelf misschien niet eens weet !:) in Nederland zijn enorm veel toe levering's bedrijven voor de Duitse auto makers . Maar ook voor de grote Belgische assemblage van diverse merken . Van rubber strips , bumpers , motor onderdelen enz ook staat er een fabriek in Limburg waar diverse auto's gebouwd ( werden ) worden straks de mini dacht ik en ? Ja ook Nederland is gebaat bij goede omzetten bij onze buren . Dan de haven in Rotterdam die veel grondstoffen overslaat naar het Duitse achterland en ook veel eindproducten weer vervoerd maar veel modellen uit Azië en de USA komen kant en klaar hier aan . Ps Mercedes en BMW hebben grote auto fabrieken in de USA .